Po tekście „Pojezierza” dyrekcja Muzeum Regionalnego lepiej promuje swoje imprezy.

W ubiegłym roku odbyło się tam siedem wydarzeń kulturalnych finansowanych przez Urząd Miejski w Łęcznej, których koszt to 20 tys. zł. (m. in. występ śpiewaczki operowej Ewy Widawskiej-Kumar).

Wstęp na imprezy był bezpłatny, mimo to sala synagogi, gdzie mieści się muzeum świeciła pustkami. Nikt nie pomyślał, żeby zareklamować wydarzenia na słupach ogłoszeniowych należących do urzędu.

Zmienił to dopiero nasz tekst „Kultura dla wybranych”. Plakaty informujące o grudniowej wystawie z okazji 35-lecia Lubelskiego Zagłębia Węglowego pojawiły się na wszystkich słupach i tablicach ogłoszeniowych Urzędu Miasta w Łęcznej.

- Bardzo dobrze, że pracownicy muzeum się opamiętali. Czy przyszłoby komuś do głowy, żeby wyszukiwać za każdym razem reklamy wydarzeń kulturalnych na stronie internetowej? – komentuje mieszkaniec Łęcznej.