Już 156 większych i mniejszych, ale zawsze uciążliwych usterek w Świdniku, udało się usunąć dzięki internetowej stronie NaprawmyTo.pl. W trakcie naprawiania jest 61 dalszych usterek. Dzięki tej stronie mieszkańcy bez wychodzenia z domu mogą wskazać urzędnikom, co im w mieście przeszkadza lub co jest warte poprawienia.

Świdnicki serwis NaprawmyTo.pl. służy do szybkiego i prostego przekazywania urzędnikom informacji o usterkach lub niedogodnościach w miejskiej infrastrukturze. W wyniku takich zgłoszeń naprawiono już między innymi urządzenia na placu zabaw przy ulicy Wojska Polskiego, zreperowano oświetlenie na ul. Słowackiego, Pięknej czy Wyspiańskiego, usunięto dziury w jezdni na takich ulicach jak Zuchów, Skarżyńskiego czy Okulickiego. Miejskie służby interweniowały również w sprawie zgłoszeń dotyczących zniszczonych trawników, krzaków zasłaniających widoczność kierowcom czy zdewastowanych koszy na śmieci oraz ławek.

Alert można wysłać, wchodząc bezpośrednio na witrynę NaprawmyTo.pl lub klikając w przycisk na oficjalnym portalu Świdnika. Na stronie oznacza się miejsce na mapce miasta, dodaje krótki opis problemu i ewentualnie zdjęcie. Wiadomość natychmiast trafia do służb miejskich. Mieszkańcy nie muszą przychodzić osobiście czy pisać pisma do urzędu.  

.

Internetowa Gazeta Regionalna

 

Adres redakcji:
21-010 Łęczna, ul. Targowa 23  
(zapraszamy na 1 piętro)
www.e-pojezierze.pl
e-mail: redakcja@e-pojezierze.pl

.

Redaktor Naczelny

tel. 602 406 545
.
Biuro Reklamy
tel. 602 811 876